Kommenteeri

Laagri III päev - Pilvitu päev

Teisipäev, 24. aprill 2018
Marleene: Täna ärkasime 10 minutit varem kui eile. Oma toa uksest välja astudes, seisis treener meie ukse taga ja ütles, et poisid magasid sisse. Nii hakkasimegi Anete, Heli ning Kristiga ees minema. Poisid jõudsid meile järgi ja algul tundus, et teame täpset teed basseinini, kuid ka täna pidime ühes kohas tagasi pöörama ning veidi teist teed kõndima.
Hommikul ujusime korralikult mahtu. Trenn oli väga lihtne, kuid samas raske, sest distantsid olid pikad ja erinevaid harjutusi oli väga vähe - ujusime terve trenni krooli.
Oli näha, et kõik ootasid pikkisilmi hommikusööki, sest pärast sellist trenni oli kõht ikka väga tühi. Õnneks ei eksinud me tagasi tulles kordagi ärja ning saime kiiresti sööma. Söögilaudu vaadates oli nii meie kui ka poiste laud toitu kuhjaga täis.
Olime veidi aega tüdrukutega toas, kui Kristi kutsus meid basseini äärde päevitama. Nimelt oli täna väga ilus ilm - täna ei varjanud mitte ükski pilv päikest ja oleme kõik punased nüüd.
Lõunase trenni tegime jällegi rannas, jooksime ning tegime ÜKE-t. Pärast saime jahutavasse merre minna, kus lained olid vägagi tugevad ja lükkasid meid pikali.
Kui hotelli tagasi jõudsime oli söömiseni jäänud 15 minutit, kuid juba siis pidime ujumiskotid kaasa võtma, et 13:30 uuesti basseini suunduda.
Õhtune trenn oli raskem, kuna tegime kordustega pikemaid kiireid. Samas oli ka veidi lihtne, sest ujusime ainult kompleksi, nii et ei pidanud mõtlema, mida nüüd ujuda.
Pärast viimast trenni läksime rongiga Plaza Mayori, kus külastasime erinevaid poode. Hotelli jõudsime täpselt õhtusöögi ajaks. Teised olid hotelli basseinis palli mänginud.
Kuskil poolteist tundi enne venitusi tulid poisid meie tuppa ning lõpuks vaatasime kõik koos Käsna Kallet. Täpselt minut enne hakkasime toast mänguväljakule liikuma.
Homme peame veelgi varem tõusma, et 6:30 kõndima hakata.